Træningsturnering for de yngste årgange

D. 25/4 afholdte Dantam IF en træningsturnering for de yngste årgange ⚽😊

Vi oplever generelt, at der ikke findes så mange turneringstilbud til de yngste spillere. Derfor ønskede vi at skabe en hyggelig dag med fokus på fællesskab, spilleglæde og gode oplevelser på banen.

Hele 9 hold deltog, og dagen bød på masser af gode kampe, høj intensitet og en fantastisk stemning både på og uden for banen.

Turneringen blev en stor succes, og vi er derfor ikke i tvivl om, at dette bliver starten på en ny årlig tradition i Dantam IF. Vi glæder os allerede til at udvikle konceptet endnu mere de kommende år 🙌

Tusind tak til alle hold, spillere, forældre og frivillige for en fantastisk dag!